⛅ جاري تحميل الطقس…
آخر الأخبار
تتوالي الليالي ومسرحية .. PASSWORD. للزناتي تشعل أجواء البهجة على مسرح العرائس أبو المجد الجمال... جِرَاحُ الحُرُوفِ وجَرَّاحُ الضَّمِيرِ د. طه محمد الشيخ يكتب : وزارة العدل والشراكة المؤسسية الهادفة  الضبعة قرية بلا خدمات From the Banks of the Nile to Beijing: A Shared Ecological Vision for Building the Cities of the Future نخنوخ والريان  (ما أشبه الليلة بالبارحة ) حماة وطن الجيزة يعلن إطلاق 4 فعاليات جماهيرية كبرى لخدمة المواطنين.. و«عبدالهادي»: الحزب يتحرك بقوة في الشارع لدعم أهالي المحافظة From the Banks of the Nile to Beijing: A Shared Ecological Vision for Building the Cities of the Future بمناسبة احتفالات العالم بيوم البيئة العالمي .. "أكساد" تتوسع في زراعة  المانجروف لحماية البيئة             والتخفيف من مخاطر التغيرات المناخية تعيين "غادة  أحمدين " .. مديراً  لبرنامج المنح الصغيرة في مصر باحث مصرى يسجل براءة اختراع لتطوير منهجية جديدة للتنبؤ بمكامن النفط والغاز جرائم لا يعاقب عليها القانون لإنجاز إجراءات النفقات والمطالبات القضائية ... وزارة العدل توقع بروتوكولين لتفعيل التكامل المعلوماتي بين مؤسسات الدولة A Scientific and Practical Experience from Beijing: Climate Change and Sustainable Development ماريوت ريزيدنسز هليوبوليس القاهرة اول مشروع فندقى سكنى فاخر يحمل علامة ماريوت العالمية - ذاهبون إلى حرب أوسع بالصور: تكريم السيدة ماجدة فوزي بالتربية والتعليم وكيل صحة سوهاج يشارك باجتماع "ا لمصرية للشراء الموحد" لتطوير حوكمة المخزون الدوائي الرقمي لأول مرة ..مجلس جامعة سوهاج يوافق على إنشاء جهاز لإدارة المستشفيات الجامعية . بالصور محافظ سوهاج: إزالة 442 حالة تعدي على الأراضي الزراعية والبناء المخالف والمتغيرات المكانية 
سوق عكاظ
بواسطة محرر 676 مشاهدة 2 دقيقة قراءة

نهى اباظه تكتب النهايه في المرايا

النهايه في المرايا ..ببص فيها بالساعات .....اشاور بس مفيش كفايه ..كل مره نفس الشات....مخى باظ..طب ايه الحكايه.....حتى لما اجى افكر...عقلى يطلع مش معايا... والنهايه ف المرايا.. والمرايا كده بحالات . .... لما اظهر استخبى..... .ليه معايا انا بالذات...اى كتير يفضلى حبة.. صحيح

نهى اباظه تكتب النهايه في المرايا
صورة توضيحية
مشاركة
النهايه في المرايا ..ببص فيها بالساعات .....اشاور بس مفيش كفايه ..كل مره نفس الشات....مخى باظ..طب ايه الحكايه.....حتى لما اجى افكر...عقلى يطلع مش معايا... والنهايه ف المرايا.. والمرايا كده بحالات . .... لما اظهر استخبى..... .ليه معايا انا بالذات...اى كتير يفضلى حبة.. صحيح الاتنين غير التلات .... يوم خلاط والتانى كبة... بس بفرح لما ابص ....يمكن مقص ييجى يقص ... الحاجه الل مش عجبانى ...او الناس الل مضيقانى ...او حاجه ملهاش لازمه اثرت فيا ف ثوانى... والنهايه في المرايا بشوف فيها نفسي احلى..بس اى حاجه سحلى.... .كل حاجه ايوه ملكى... ومش محتاج حتى الحمايه ... ...ولما اركز بشوفنى ضايع و مفيش حاجه فضلت معايا... طب نفسي اهرب بس مالى .....مش مظبوطه معايا ليه كل حاجه ليه معندانى. ....والكريز زا الكركديه... مليش مكان ماهو ده مكانى ...والطابور طبعا شغال...بس ببدأ اول تانى .. والنهايه في المرايا تشوف نفسك ابن ذوات ....والل بيطلب بيقولوا شحات.... مش معاك اركن بعيد ...لو معاك يقولوا هات ... الحى صوته مسموع ...والرحمه اهو عاش ومات . واشتغالة مع اشتغالى. .. .....يطلع عمى هو خالى.. ايوه ..كنت فاكر نفسي واحد.. ملزوق جوه احسن مرايا ..... يطلع شبهى اتنين تلاته ..بس محشور في الزوايا والنهايه في المرايا . الل ماحد فيها فسر ولا قلى ايه الحكايه .كل ما اقول خلصت خلاص ...تتغير تانى النهايه ....كان محجوزلى جناح مخصوص ..طلعت اوضه في الرعايه والنهايه في المرايا